Kenapa Saya Memilih Lirik?



Soalan itu sering ditanya oleh rakan-rakan. Kenapa memilih untuk menyiarkan koleksi lirik? Jawapannya mudah sahaja. Muzik dan lirik adalah perkara yang penulis sangat gemari dari dahulu hingga kini. Ramai penulis blog memlilih untuk menulis perihal yang kadangkala beliau sendiri tidak fahami dan mengerti. Namun itu semua adalah hak masing-masing untuk menulis apa sahaja yang beliau sukai dan fahami. Dunia ini adalah milik kita bersama.Dunia blog ini juga adalah milik kita bersama jua. Perkara yang paling penting ketika ini adalah kita saling membantu antara satu sama lain. Itulah semangat yang perlu ada dalam diri setiap insan yang bernama manusia.

Jadi di dalam cartalirik kali ini, penulis telah memilih enam lirik terbaru dimana kesemua lirik ini telah dipilih oleh para juri profesional dan lirik-lirik ini telah menduduki carta teratas lirik-lirik terbaik minggu ini. Jadi kepada semua peminat muzik dan pelawat blog ini,jangan lupa untuk memberi UNDI anda sebelum anda meninggalkan laman ini. Kerjasama dan sokongan anda amatlah penulis hargai. Sebarang komen dan cadangan untuk meningkatkan cartalirik ini amat dialu-alukan. SELAMAT MENGUNDI.('',)

Comments

tuKang tuLis said…
salam
thanx sudi jd follower...
gambar di atas di UKM ke?
cupie said…
sama('',)...gmbar tu masa dinner last year..tak silap dekat club golf bangi.masa ni jdi tukang teknikal.hihiihi keep in touch ok?

Popular posts from this blog

Goodbye by Kristina Debarge

Lovegame by Lady Gaga

Jemputan Untuk Menyertai Forumcyber.com