KEPUTUSAN ‘PERADUAN MENGIMBAU KENANGAN’

KAMI DI CARTALIRIK MENGUCAPKAN JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG MENYERTAI PERADUAN 'MENGIMBAU KENANGAN' DAN TERUSKAN UNTUK MENYOKONG CARTALIRIK KERANA ADA BANYAK LAGI AKTIVITI MENARIK MENANTI ANDA!!!!TAHNIAH!!!


TEMPAT PERTAMA

Daripada: Ahmadha@gmail.com

Ukays

Siapa Yang Rampas Cintamu


Harapan Hatiku ingin hidup bahagia
Tetapi mengapa sering saja hati ini diluka
Baru ku cuba nak bercinta lalu engkau pun buat angkara
Mengapa mesti aku yang menjadi mangsa

Harapan untuk kekalan hanya tinggal igaun
Walaupun telah aku bertahan tapi apa kan daya
Retak akhirnya kasih kita tanpa ku tahu apa punca
Mudah benar kau mematah dahan asmara

Sampai bila harus diri ku begini...oh kekasih
Sampai bila mesti kau dera hatiku
Dimanakah janji yang tabur dulu
Sebelum ku serahkan cinta
Betapa...hancurnya hatiku

Siapa yang ganggu hatimu
Siapa yang rampas cintamu
Katakan padaku biarlah jelas segalanya
Siapa yang sedang kau sayang
Siapa yang yang sedang kau buru
Berterus teranglah dari kau terus menyiksaku

Kisah Di Sebalik Lagu

Salam saudara.Saya nak berkongsi satu cerita yang benar-benar terjadi pada diri saya. Apabila saya terdengar sahaja lagu itu hati saya amat sedih dan serta merta air mata saya jatuh menyembah bumi. Pediah dan perit saya rasakan. Saya bukan hendak mengambil kesempatan untuk menceritakan kisah sedih saya tetapi cuma untuk memberi pengajaran kepada kita semua. Kesilapan saya adalah saya telah jatuh cinta dengan seorang wanita yang pandai dan bijak. Saya bukanlah seorang yang pandai tetapi saya masih seorang lelaki yang waras dan mampu menilai baik buruk seseorang. Kami sama-sama menuntut disebuah sekolah dan saya sekelas dengannya. Saya jatuh cinta padanya sebab dia cantik,manis dan ciri-ciri wanita idaman saya ada padanya. Sepanjang perkenalan kami saya sering menghabiskan masa dengannya dan banyak berkorban deminya. Segala kemahuan dan kehendaknya saya turuti. Namun manusia cepat berubah dan cepat lupa. Nasib saya agak malang kerana tidak dapat menyambung pelajaran dan dia dapat meneruskan pelajaran. Pada mulanya dia berjanji akan setia dengan saya tidakk kira apa jua keadaan. Namun apabila dia berada jauh dengan saya,dia mula berubah. Mesej dan call saya tidak dibalas. Apa salah saya dan kenapa dia jadi begini? Saya sedar siapa diri saya saya saya sememangnya tidak layak untuknya tapi dia jangan lupa siapa yang banyak menolongnya ketika dia memerlukan pertolongan? Saya bukan nak mengungkit kisah lama tapi saya rasa saya perlu kongsikan kisah ini. Saya minta maaf jika saya mengguris perasaan sesiapa. Saya hanya manusia biasa dan saya berserah kepada Yang Maha Esa. Akhir kata satu soalan untuknya 'siapa yang rampas cintamu?'

Admin: Siapa yang rampas cintamu? Waahh syahdunya Ahmad Adha bila kami membaca kisah sedih anda. Kami doakan semoga Adha bertemu dengan orang yang sesuai dan setia pada Adha.Cewaaahhhh..so tahniah daripada kami di cartalirik dan tunggu RM50 sampai kerumah anda.


TEMPAT KEDUA

Daripada: littlepinkygirl.blogspot.com

1st Lady
Never Be Replaced


Baby I love you and i'll never let you go
But if i have to boy i think that you should know
all the love me made
can never be erased
and i promise you that you will never be replaced

Baby I love you and i'll never let you go
but if i have to boy i think that you should know
all the love we made
can never be erased
and i promise you that you never be replaced

I love you
yes i do
ill be with you as long as you want me to
until the end of time

from the day i met knew we'd be together
and now i know i wanna be with you forever
i wanna marry you
and i wanna have your kid
thingking never compare to the feeling of your kisses
i could say i'm truly happy till this day
you make me think i better live my life everyday
there's never been a doubt
in my mind
that i regret ever having you by my side

but if the day that i have to let you go
I think there something i should probably let you know
that everyday
that i've spent with you
and i'll miss you cause i'm happy that i had you at all

*baby i love you and i'll never let you go
but if to boy i think that you should know
all the love we made
can never be erased
and i promise you that you will never be replaced

repeat*

I love you
yes i do
ill be with you as long as you want me to
until the end of time

Kisah Di Sebalik Lagu


Admin: Atas permintaan saudari Ain cerita disebalik kisah ini tidak akan dipertontonkan. Harap maaf. ('',).Nak kenal Ain tak? Klik Sini




Comments

»» ADMIN «« said…
bagus kali ko nak taruh lyric di blog ko. aku x kena fikir blog macam nie, keep post and hope you are the best.

Google Adsense video
cupie said…
thanz Pit-onta...ur da best too..('',)

Popular posts from this blog

Goodbye by Kristina Debarge

Lovegame by Lady Gaga

Jemputan Untuk Menyertai Forumcyber.com