TEMPAT KETIGA

Daripada: www.apaniwoi.blogspot.com

Real XPDC
Segar Dalam Ingatan

Aku yang masih segar dalam ingatan
Mengiringi hidupku yang kesepian
Lama mungkin akan aku turutkan
Jika perlu terus aku perjuangkan
Bila larut malam yang menjadi saksinya

Oh demikian halus ciptaan ini
Makin terang di dalam satu rasa
Kita yang masih berlari tanpa beriringan
Lama mungkin aku diperjuangkan
Lamanya mungkin akan ditentukan
Mmmmm yeyeyeye

Tak perlu takut kemungkinan yang datang
Jika ribut pasti jua ada tenang
Lama mungkin hidup di persimpangan
Lambat laun nanti aku tertahan
Sudah kelabu mata yang jadi keletihan
Yeyeyeye yeyeye

Setiap insan punya nyawa yang tersendiri
Terokai hidup dengan nyata ada
Kita yang masih terapung bagai di awangan
Penantian tetap ada dalam tangan
Kepastian..kemungkinan..
Yeyeyeye


Kisah Di Sebalik Lagu


Aku memang pernah dengar lagu ni time PLKN 2004/2005 Kem Guar Cenderai Padang Besar. Member aku Rizal budak Penang tiap-tiap malam bukak lagu nih.Ntah aku rasa lirik lagu ni special sebab hampir 3 bulan di PLKN. Ini lah lagu yang aku dan kawan2 selalu nyanyi dan sampai sekarang pun aku still rasa teringat PLKN kalau aku dengar lagu ni. Lirik dia bagi aku menggambarkan suatu bentuk persahabatan yang erat dan walaupun lama tak berjumpa lirik ni membuatkan kawan2 PLKN aku masih segar dalam ingatan.

Admin: Wahh sayang sungguh Adib ngan kawan2 dia. Apapun tahniah cartalirik ucapkan setelah melalui saringan yang ketat akhirnya lagu ni berjaya jugak tersenarai dalam Top 3. Tahniah Adib. Nak tau siapa Adib nih tak? Klik je sini


Comments

Popular posts from this blog

Goodbye by Kristina Debarge

Lovegame by Lady Gaga

Jemputan Untuk Menyertai Forumcyber.com