Yuna - Dan Sebenarnya

Oh Bulan.. 
Enggan melayan diriku lagi 
Pabila airmata membasahi pipi 
Dan lagu lagu di radio seolah olah memerli aku 
Pabila kau bersama yang lain

 

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta 
Yang masih bersemadi untukmu 
Dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu 
Kau juga menyintai aku

 

Ku enggan berpura pura ku bahagia 
Ku enggan melihat kau bersama si dia 
Oh ku akui cemburu 
Mula menular dalam diri 
Pabila kau bersama yang lain

 

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta 
Yang masih bersemadi untukmu 
Dan sebenarya ku mengharapkan 
Di sebalik senyuman mu itu 
Dan Sebenarnya  
Kau juga merindui aku

 

Pabila kau merenung matanya 
Ku rebah jatuh ke bumi 
Di saat kau benar-benar mahu pergi 
Seperti ku bernafas dalam air

 

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta 
Yang masih.. bersemadi untukmu 
Dan sebenarya ku mengharapkan 
Di sebalik senyuman mu itu 
Kau juga merindui aku

Oh...

 

Dan Sebenarnya .. 
Dan Sebenarnya .. 
Aku rindu ..



Yuna - Dan Sebenarnya

Klik Lagu

Comments

bd fabregas said…
download link lagu ni:

http://www.ziddu.com/download/3588945/Yuna-DanSebenarnya.zip.html

Popular posts from this blog

Goodbye by Kristina Debarge

Lovegame by Lady Gaga

Jemputan Untuk Menyertai Forumcyber.com